120204

Bilder från Weheartit.com
Sitter hos Sillen o väntar på att maten ska bli klar! Här bjuds det på ungsstekt falukorv :)
Dagen började med försovning. Blev väckt 06:45 av Emil som ringde mig och sa att jag skulle köra dem till Nissafors och sedan till Smålanstenar. Självklart så råkade jag ju somna om istället och vaknade 07:45 då Emil sa att dem skulle komma....I ren panik fick jag dra på mig kläderna och springa upp och väcka Tuva. Så det blev snabba ryck in i bilen. puhh! Vilken stress! Sååå underbart skönt att det är helg nu :)
Åker antagligen till Kulltorp och fotar min lillebror sen. yeyy!
Sen ikväll blir det myskväll med Sillen. Lite film är inte fel :)
Längtar efter min Oscar nåt hemskt mycket nu! Drömde att han kom hem en dag tidigare inatt men så va det ju inte när jag vaknade :( Men imorgon får jag pussa och krama på han <3
Imorgon ska jag även hämta upp Nelli och Emil igen sen ska jag och Tuva hem till min far som bjuder oss på mat...va bortskämd man blir denna helgen ;)
Saker om mitt liv | |
Upp